Loading...
service 2017-11-30T12:02:25+00:00

U koopt een nieuw meubel of u staat op punt om een nieuw meubel te kopen. Dan wilt u natuurlijk zeker zijn dat u waar voor uw geld krijgt. Bij meubelen Van Ballaer kunnen wij u dat garanderen. Niet enkel willen wij u kwaliteitsvolle meubelen aanbieden, alsook willen wij een vlotte en correcte service bieden. Hoe we dit juist doen kan je op deze pagina terugvinden.

toegankelijkheid
service
levering en afhaling
betaling

toegankelijkheid

Nieuwe meubelen kiezen is nergens gezelliger dan bij Meubelen Van Ballaer. In onze toonzaal van 4000m² vind je een ruim assortiment met steeds de nieuwste meubeltrends. Kijk rustig rond en neem uw tijd, dat is ons motto.
Wij beschikken over een ruime parking waar u steeds met uw wagen terecht kan, alsook is er op 50m van onze toonzaal een bushalte aanwezig.
(halte 109167 en halte 109168)

Doordat wij in onze toonzaal bijna geen gebruik maken van opstapjes of trappen is het uiterst gebruiksvriendelijk voor mindervaliden of rolstoelgebruikers.
Voor een uitgebreide wegbeschrijving kan u terecht via onderstaande link:
Klik hier voor een gedetailleerde wegbeschrijving.

onze service

Service:
Meubelen Van Ballaer is een familiezaak waar wij er alles aan doen om de correcte informatie aan u door te geven. Zo ben jij zeker dat je het juiste koopt.

In onze toonzaal proberen wij altijd werk te maken om onze meubelen zo te presenteren alsof deze in jou eigen woonkamer of slaapkamer zouden staan. Daarnaast staan onze verkopers altijd klaar om al jou vragen te beantwoorden, alsook zullen zij ook waar nodig hun professioneel advies geven.
Alsook worden de levering en montering van de meubelen uitgevoerd door eigen personeel. Zo ben je zeker dat de levering en montering van uw meubelen altijd op een professionele manier word uitgevoerd.

Dienst na verkoop:
Heeft u vragen of opmerkingen bij de levering van de meubelen? Vraag dit dan aan onze chauffeurs, met hun uitgebreide kennis van de meubelen zullen zij dit samen met u bekijken. Zo kunnen kleine problemen meestal onmiddellijk opgelost worden.

Heeft u echter achteraf pas een vraag of opmerking? Dan kan u altijd telefonisch contact met ons opnemen via ons contactformulier. Wij bekijken dit probleem en plannen indien nodig zo snel mogelijk een bezoek om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ook na de garantieperiode kan u steeds bij ons terecht. Wij bekijken steeds het probleem en zullen dit zo goed mogelijk oplossen.

levering en afhaling

Bij de aankoop van uw meubelen word er steeds een levertijd met u medegedeeld, wij doen er alles aan om deze levertermijn te respecteren.
Mocht het nu zijn dat buiten onze wil om de levering iets vertraagd is, stellen wij u hiervan op de hoogte.

De door u aangekochte meubelen worden gratis geleverd en ter plaatse gemonteerd. Enkel voor een klein deel van onze collectie hebben wij een “afhaalprijs” voorzien. Is het voor u echter niet mogelijk om deze meubelen te transporteren of monteren? Geen enkel probleem, tegen een kleine meerprijs leveren en monteren wij de meubelen alsnog voor u.

Zodra de door u aangekochte meubelen in ons magazijn zijn binnengekomen nemen wij met u zo snel mogelijk contact op. Dan word er een dag afgesproken wanneer deze meubelen kunnen geleverd of afgehaald worden.
Wij gaan er vanuit dat de meubelen makkelijk binnen zullen gaan, mocht je hier niet zeker over zijn meld dit dan even bij de bestelling. Dan kunnen we dit samen met u bekijken.

Alsook beschikken wij over een lift aan onze vrachtwagen die wij kunnen gebruiken om uw meubelen boven te krijgen.
Hou hier wel rekening mee dat deze gaat tot een hoogte van max. 5m en de vrachtwagen vlak tot tegen de gevel moet kunnen komen.

betaling

Het te betalen bedrag kan betaald worden bij levering of afhaling van de meubelen.
Dit kan op verschillende manieren gebeuren:

Contant:
Het bedrag word dan contant betaald bij levering. (max. € 3000)

Bankcheque:
Je kan bij de bank een bankcheque gaan halen met daarop het te betalen bedrag op naam van Meubelen Van Ballaer.

Overschrijving:
U kan het bedrag ook via overschrijving betalen. Dit doet u best enkele dagen op voorhand, zodat het bedrag al op onze rekening staat voor de levering.
U kan dit ook via PC banking doen op het moment van de levering, Gelieve dan wel een bewijs van betaling mee te geven met onze chauffeurs.

Bancontact:
Onze leveranciers hebben steeds een betaalautomaat bij zich waar u mee kan betalen, u dient hierbij wel steeds rekening te houden met volgende punten.
– Zorg dat er voldoende saldo op uw bankrekening staat.
– Informeer u enkele dagen op voorhand bij uw bank dat uw dagelijkse betaallimiet niet overschreden word. Zodat u dit tijdelijk kan verhogen. Bij de meeste banken is dit € 1200 per dag en € 2500 per week.

Betaling op voorhand:
U kan natuurlijk ook het bedrag enkele dagen op voorhand in onze toonzaal komen betalen. Dit kan dan ook zowel contant, met een bankcheque of met bancontact.